Sweet Potato
AboutEntries

________________________________________________________________________________________
Saturday 14 July 2012 | 05:03 | 0 Atasinchi
assalamualaikum..
kali nie aku nk citakan tntng hati aku yg hancur sekarang nie..

Pada 10/07/2012 segalanya berakhir dgn amat sakit sekali..hati aku telah di hancurkan oleh si dia..bnda nie aku dah jangka akan terjadi..

terdetik hati aku mlm tu nk kol si dia..
tba2 seorang pompuan yg angkat kol tu..
aku tnya kat dy.."sapa awak?"
dy jwp.."saya awek dy"
tersentap aku dgr kata2 pompuan tu..
aku ckp kat dy yg aku nk ckp gan laki tu..
aq tnya..
"sapa pompuan tu abg??"
dy jwp dgn yakin..
"dy awek aku.."

air mata aku menitis xberhnti2..betapa hancurnya hati aku nie..aku syg dy..aku setia dgn dy..tpi akhirnya..nie yg aku dpat dari dy..hanya Allah jew thu perasaan aku masa tu...hati aku betol2 hancur time tu..aku down..aku terus xda semngat lg..

lpas tu dy da kol aku..dy kata.."maafkan aku..kami dh lama kapel..dari kita blum kapel lg..aku nk terus terang dgn ang..tpi aku takot ang down..sdey.."..aku terdiam..mulut aku bagaikan terkunci mendengar semua kata2 dy..begitu mudah dy wat aku cm tu..

awat dy xckp dari awal??seblum aku mula menyayangi dy..da 7 bulan kami kapel..mybe 7bulan tu masa yg singkat..tpi bg aku..7 bulan tu terlalu lama tok aku..aku bg apa yg dy nak..aku ikot ckp dy..tpi aku betol2 xsangka..AKU TERTIPU..AKU TERPEDAYA..dgn kata2 manis dy..

tapi aku bersyukur..aku ada kawan2 disekeliling aku yg byk bg semangat kat aku tok teruskan hidup nie..masa aku menangis..dowang yg tenangkan aku..dowang bg nasihat kat aku..tima ksh kawan2..

mungkin lepas nie aku lebih berhati2 dlm memilih pasangan hidup aku..insya Allah..







PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Hyee ! welcome Blogwalking . This is my story . about my life . ENJOYYYYYYY !
_______________________________________
◕ Sing Along ◕


_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google